10 August 2011

Kesibukan Melanda Diriku

Salam Hari Rabu Semua.


Di saat ini aku tengah sedaya upaya mencari bahan, maklumat, isi dan gambar yang boleh aku masukkan dalam slide show presentation Binaan Bangunan aku. Uwaaa susah, tolong. Bukan apa esok ada 2 test berat Kalkulus II n Sistem Mekanikal & Elektrikal.  


Aku harap aku boleh bahagi-bahagikan masa. Ada bisikan berkata 'Dan wahidah tak payah nak berFB ngan Cik Una sgtlah, pegi wt keja cpt'. Ok2 aku pergi ni. Nanti aku edit n berpost tajuk baru len k. Sebab tadi baru teringat nak kongsi sesuatu pasal 'berangan' la (hihi). Berangan baik eh, bukan jahat-jahat.  


Sementara Cik Una, harap maaf aku x dpt buka puasa bersama kamu ari ni d padang. Weekend nnt k. Aku tahu kau rindu aku walaupun bilik kte jarak 2 bilik je (haha). Ok ta daaa. Selamat Beribadah semua.


Ma'assalamah. InsyaAllah. Wassalam.


Wahidah Md Esa



No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^