13 September 2011

Pembaca HaWa Tenang Blogspot Hari Ni

Country                   Uniques
MALAYSIA            62.5%
MACAO                    12.5%
INDONESIA            12.5%
UNITED STATES    12.5%



Assalamu'alaikum

Cek baru online ni, check punya check kat Nuffnang bape banyaklah yang view blog aku hari ni. Oh sikit je setakat ni, klik pulak kat 'came from'. Haa tengok atas, yang tulisan warna pink tu resultnya, wah rasa macam best pula ada pembaca baru dari negara Macao. Sangat jarang pembaca dari negara tu, first time. Aku tahu blog aku ni bukannya ada post yang berbahasa English. Almaklumlah English tak hebat, aku jadi diri aku. Aku hanya akan post dalam bahasa Malaysia sahaja. Sangat2 sorry ye. Tapi aku percaya depa yang dari US, Macao, Canada, Norway, Saudi Arabia, New Zealand dan lain2 adalah orang Malaysia kita. Mungkin ada yang terklik ke blog aku kalau bukan orang Malaysia pun. Apa2 pun aku harap pembaca dapat manfaat lepas dah baca blog aku ni. Mohon maaf andai ada kekurangan. Thanks to Nuffnang Malaysia yang beri information dan money income dari iklan2 Nuffnang yang diklik oleh pembaca sekalian. Pembaca2 kalau sporting klik2 lah lagi ye iklan tu, mana tahu berguna. Pada sesiapa yang ada blog join lah Nuffnang klik sini untuk daftar http://www.nuffnang.com.my/ . Ok sekian, jumpa next post InsyaAllah. Wassalam.



Wahidah Md Esa


No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^