05 September 2011

Pulang Ke Kuantan

Berat, berat hati nak pulang ke Kuantan Tuhan je tahu. Abah hantar aku semalam ngan Kakak juga Wanema, terima kasih hantar anak Abah yang liat nak balik Kuantan ni. Lagi setahun Wahidah sabar, kau boleh! . Doakan aku ye semua. Semoga semangat yang kuat tu datang kembali dalam diri aku ni. Apa yang terkurang pada diri ini  harap dimaafkan. Kepada Mak n Abah terima kasih memasak lauk pauk untuk di bawa pulang ke Kuantan. Juga tak lupa packingkan kerepek n kuih raya. Mak n Abah doakan yang terbaik untuk anakmu yang degil lagi malas ni, terima kasih Mak n Abah. Moga Allah lindungi mereka yang aku sayangi, keluarga dan seluruh Umat Islam. Amin Ya Rabbal'alamin.

Macam ni lah rasa jadi pelajar. Oh tak leh tak leh, rasa nak nangis. Aku harap aku dapat rasai kebahagiaan tu lagi, amin. Kepada buah hati, moga kamu dan keluarga dipermudahkan urusan dalam hidup dan bahagia. Amin. Sungguh, rasa sedih n pilu n macam tak best je perasaan ni. Harap cepat2 lah hilang mood camni. Kebahagiaan takkan berkekalan, inilah dunia. Moga hati ini tabah melalui jalan-jalan liku yang Dia tetapkan, amin. Kerinduan pada saat indah n manis itu takkan berhenti, aku takkan putus asa mengejarnya. Moga ada ruang lagi. Aku berharap. Sangat berharap.


Wahidah Md Esa


No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^