23 October 2011

Kaya Sementara Sekali Satu Sem



Aku merasa tengok duit banyak camni dalam akaun aku sekali satu sem je . Haha . Ni duit MARA , yuran pengajian (1sem-RM3190) + sara diri (1bulan-RM535.50) . Hairan aku kat Kolej aku yuran bukan main mahal tapi kemudahan macam haprak (hee , sory jujur) . At least letaklah satu mesin ATM kt kolej tu , mudah kami nak keluarkan duit . Tak lah membahayakan keselamatan kami , tak lah membazirkan duit kami nak naik prebet lah bagai , tak lah membazirkan masa kami . Hantar aduan pun entah korang ambil tindakan ke idak . Aiyaa .


No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^