21 October 2011

Keluarga Aku Kebahagiaan Aku

Assalamu'alaikum .


Cuti-cuti macam ni lah aku rindukan keluarga . Baru-baru ni Abah dan kakak aku ada berita gembira masing-masing . Abah dinaikkan pangkat dari Lans Koperal ke pangkat Koperal , alhamdulillah . Kakak pula dah konvo dalam lulusan Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Elektrik dan Elektronik UTP . Semoga kalian terus berjaya dalam kehidupan . Doa untuk insan-insan yang disayangi adalah segala-galanya itulah bukti kasih sayang yang sebenar . Ye , mungkin aku seperti tidak ambil perhatian tapi hanya Allah SWT sahaja yang tahu apa yang aku lakukan .

Keluarga adalah darah daging aku sendiri , aku ingin lihat mereka bahagia , gembira dan berjaya bukan sahaja di dunia malah  di akhirat kelak . Amin InsyaAllah . Mak dan Abah , saya sayang sangat kat mak dan abah . Penat membesarkan saya yang degil ni hanya mak ngan abah sahaja faham . Ampunkan anak mu ini jika ada yang kurang . Saya akan usaha jadi anak yang solehah . Doakan saya mak abah . Moga Allah memberi kekuatan mak ngan abah dalam menyempurnakan tanggungjawab sebagai hamba-Nya juga merangkap mak dan abah pada kami . Amin . Moga mak dan abah mendapat tempat yang terbaik di sisi Allah SWT iaitu syurga bila kita semua tiada nanti .

Kepada kakak wazirah , wasie abangku , dan adik-adik yang lain wanema , witri dan wafiq . Kita juga penentu tempat  mak dan abah di sana nanti . Moga kita dapat jadi anak yang soleh dan solehah . Bantulah diri kita , kalau tak kita siapa lagi . Aku sayang korang sangat-sangat , aku memang seorang yang ego . Nangis pun sorok-sorok korang pun tahu kan . Tapi percayalah aku cuba dari dulu buat yang terbaik untuk kita sekeluarga . Tapi andai ada yang terkurang maafkan aku . Maaf juga andai aku ada menyusahkan korang . Moga korang semua berjaya dunia akhirat . Aku nak kita jumpa balik di sana lepas kita berpisah kejap kat dunia nanti . Terima kasih beri aku kegembiraan wahai keluarga ku .

Tunggu kepulangan aku Raya Haji nanti lepas paper pertama Final Exam aku nanti . Maaf tak dapat balik cuti lama kali ni . Doakan yang terbaik . Jaga diri . Kalian sentiasa dalam ingatan . Maaf . Wassalam .



Wahidah BME



No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^