20 October 2011

Pembaca HaWa Tenang Blogspot Hari Ni III




Assalamu'alaikum

Selamat Malam semua . Nak kongsi cerita kat hangpa semua (cehh habaq penang) . Macam biasa sejak join Nuffnang aku mesti suka usha bape ramai pembaca blog aku sehari . Ok, setakat pukul 9 malam ni atas tu lah hasilnya . Tak ramai pun yang mai macam blogger terkenal . Apa-apa pun aku harap pembaca-pembaca blog aku dapat peroleh ilmu bermanfaat dan pengetahuan yang lebih meluas lepas dah berkunjung kat blog aku ni . Amin , mudah-mudahan .

Apa lagi jom lah join NuffnangAds macam biasa klik pada perkataan 'NuffnangAds' yang tertera kat bawah iklan dalam HaWa Tenang Blogspot ni then nanti anda daftar terus dengan Nuffnang . Untuk yang ada blog ja noh , siapa yang tak dak tu kena buat dulu . Tak salah kita buat blog , asalkan apa yang ditulis, dipaparkan, dihebahkan, di semua di lah semua yang halal-halal . Bukan perkara keburukan atau yang mengaibkan . Ok jumpa lagi nanti . Mahu rehat . Daa . Selamat beribadah di malam jumaat dan hari jumaat yang mulia . Wassalam .


Wahidah BME

No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^