12 November 2011

Memang Minat Aku



Hobi aku kadang-kadang suka merepek buat sajak . Kalau aku tengah sedih atau nak luahkan sesuatu biasanya aku akan catat diari n buat sajak . Dulu pakai buku kecil tapi sekarang moden aku pakai laptop je kalau nak luahkan apa-apa . Jenis aku kalau ayat kat blog memang agak skema ayat , tapi takde hal ni cara aku dan inilah diri aku .

Dalam blog ni, post yang banyak aku buat sendiri ada pada label Cerita Diri Ini . Hopefully apa yang aku tulis kat blog ni kalau yang baik tu ambil lah sebagai manfaat masa depan . Kalau tidak tu buat tak tahu jela sebab aku buat blog ni hanya tujuan untuk kongsi sesuatu bermanfaat pada orang lain InsyaAllah .

Selamat menghayati sajak-sajak tersebut . Jumpa post akan datang .


Wahidah Md Esa



No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^