30 November 2012

Berisikonya Kerja Mereka Ni

Masa tengok mak siapkan kerja mengait bekas kotak tisu, aku duk tengok ada orang kat bukit depan umah aku ni. Oh dorg ni yang kuarga aku cakap tu. Kerja dorg ni lenyapkan satu persatu tiang kabel. Entah betul ke tak aku sebut. Hee saya bukan budak kos elektrik. Hoho. Macam biasa aku pun laju-laju lah snap picture.

Ada beberapa tiang yang lain sebelah atas sana dah dileraikan dan takde. Dorg nak buat tiang kabel yang baru kakak aku gtau tadi. Aku banyak soal oo. Hik hik. Tak lama lagi tiang kabel depan umah aku ni akan lenyap juga. Syukur. Tak lah bahaya sangat kalau kilat petir menyambar. Salunya camtu lah. Aku ni hati kecik. Penakut ngan bunyi yang jenis macam petir, kilat & guruh.

Moga Allah lindungi mereka sentiasa :))





2 comments:

  1. Salam ukhwah..

    Kerjaya yg berisiko sebegini rupa yg jarang2 org mahu terlibat.. tapi demi sesuap nasi mereka terpaksa..Dan kita wajar menghormatinya..

    ReplyDelete
  2. Salam Ukhwah juga :)

    Betul tu. Moga Allah memelihaara mereka sentiasa. InsyaAllah.

    ReplyDelete

Macih sudi komen ^^