19 November 2012

Israel Akan Hancur Jika Umat Islam

Bismillah. Salam Sayang.

Tadi on9 then terbaca status sahabat share, terpampang keluar kat HOME Facebook. Sebelum ni memang selalu terjumpa peringatan tentang hal ni. Tapi macam biasa, kita tetap hamba Allah yang lemah dan cepat alpa. Hopefully perkongsian aku kali ni dapat sedarkan beberapa hamba Allah diluar sana. Terutama kaum Adam sekalian. Hayatilah. Moga ia sangat bermanfaat untuk kalian. InsyaAllah pasti!


Apa yang ISRAEL takut kan pada ISLAM ?

Ex. : Ketika rombongan Syaikh Maulana Tariq Jamil selesai menunaikan solat subuh di salah satu masjid dekat perbatasan, tiba-tiba seorang tentera Israel dari luar melihat ke arah dalam Masjid. Setelah melihat sebentar, lalu tentera Israel itu langsung pergi. Maka Syaikh Maulana Tariq Jamil menghampiri tentera Israel itu dan bertanya apa yang dia tadi lakukan.

"Saya hanya ingin melihat berapa jumlah orang Islam yang hadir solat subuh di Masjid" kata tentera Israel itu.

Syaikh Maulana Tariq Jamil sambil kehairanan bertanya "Kenapa?."

Dia pun menjawab "Di dalam kitab kami (Kitab Taurat) ada tertulis. Jika diseluruh dunia jumlah orang Islam yang hadir untuk solat SUBUH BERJEMAAH di masjid sama banyak dengan jumlah jemaah solat Jumaat, maka saat itu ISRAEL akan HANCUR. Tetapi ketika tadi saya lihat di masjid jumlah orang Islam yang datang untuk solat subuh berjemaah masih sedikit. Maka hati saya tenang, kerana umat Islam pasti tidak akan dapat kalahkan kami"

Credit to Bercinta Selepas Nikah and I Am A Muslim Facebook

Link - http://www.facebook.com/BercintaSelepasNikah/posts/371058519651189

Edit by Wahidah BME





No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^