11 January 2013

Lesen Moto Lagi

Semalam sebelum Wanema nak pergi KWSP daftar dengan kawan dia untuk kegunaan dia kerja kat KFC nnt, aku ada tanya Abah pasal lesen. Abah ajak pergi tanya. Hik3. Abah bagi ja ambil, hik3. Suka3. Alhamdulillah.

Gerak kul 2 ptg, then lepas pergi KWSP Seksyen 11 pergi pula CIMB Bank Seksyen 18. After that barulah ke Seksyen 19. Hik3. Wanema & Nani pergi fotostat, aku & Abah gerak g Kedai buat lesen tu. Ha ! Jeng2

Jumpa Kak Zana, ex kakak masa kerja kat OPTIMO 2009 dulu. Oh rindunya, sebelum ni nak jumpa asyik tak jadinya. Ha amik kau kali ni Allah yg temukan sendiri. Walau kejap sahaja. Syukur. Rumah Kak Zana area sini ja memang senang la terserempak.

Sejak aku dah tak bawa moto, aku jadi malas nak merayap-rayap. Hik3. Oh sejak badan ni besar pun aku lagi lah malas nak jumpa orang. A'a malu :D Thats normal. Lagipun duit pun bukan ada sangat lorhh.

Pastu terus g daftar, setakat ni mampu buat lesen moto ja dulu. Kereta kemudian, bila aku dah kerja nanti. Hopefully juga sempat buat lesen sama dengan adik aku sendiri, Wanema ! Hik3. Dia takmau pun belajar moto. Kah3. Ikut jejak Mak & Kakak aku. Aku ja yang lain. Hee :D

Aku cuma harap lepas ni, aku dapat kerja area Shah Alam. Kerja biasa2 pun takpa, asalkan office hour. Mau amik lesen hujung minggu senang. Hee. Hopefully :))





No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN IKLAN IKLAN IKLAN ...... KLIK KLIK YE IKLAN UNTUK INFO