21 April 2013

Piala oh Piala

Nak kumpul piala dari sekolah rendah sampai lah zaman diploma bagi aku memang agak susah. Al maklum lah saya ni budak pemalas sikit. Hik3. Tak macam kakak saya, rajin orangnya. Mungkin banyak sangat perangai macam lelaki aku ni. Hey wahidah ! Asal malas ja kau petik jantina lelaki. Janganlah marah :) Tapi kebanyakan nya macam tu la kan. Tapi bagi aku lelaki ni bukanlah pemalas tetapi dorg ni sukakan dan sangat-sangatlah suka perkara yang simple. Dan aku pun macam tu. Hahahaha.

Saya budak biasa, kelas pun kadang-kadang kedudukan tak tetap. Kejap bawah, kejap tengah, kejap atas. Hihi. Alhamdulillah yang terakhir adalah kelas atas :) Ni antara piala-piala yang aku dapat sepanjang aku menuntut ilmu kat dunia ni dan mudah-mudahan anugerah ni memberi manfaat di dunia dan akhirat kelak. Aamiin InsyaAllah.





Milik Picture Wahidah BME. Sila hormat :)

No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN IKLAN IKLAN IKLAN ...... KLIK KLIK YE IKLAN UNTUK INFO