27 July 2013

Senyuman Dalam Jem

Dalam kereta Abah, Abah amik dari keja. Wanema pun ikut teman. Huhu. Jem bukan main dahsyat awal puasa hari tu. Pukul 7 baru sampai rumah, nak dibandingkan biasa kul 5 lebih dah boleh sampai rumah kalau Abah sampai pejabat aku kul 5. Huhu....

Dan dalam jem, sempat lagi bergelak ketawa bila tengok poster Pakcik Najib kat tepi jalanraya ni. Orang dalam jem, dia duk senyum ja. Ngee. Orang semua muka ketat, pakcik Najib setia dengan senyuman. Hahahaha. Adik aku dah pening-pening dah bila jem-jem ni. Meh kita tengok senyuman comel dari Pakcik Najib, PM tersayang :')


No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^