24 December 2013

Sekilas Lalu Perkahwinan Kakak (Majlis di Shah Alam)

Ni la tiba waktunya. Masa yang memerlukan tenaga ! :)


Dari jauh ku tibai snap..
Masa ni : Kena jaga goodies & sambut tetamu walaupun ada MAK ABAH

Nampak tak aku bz sangat, tiba-tiba skip ke gambar budak ni.
Masa ni jam kul 3 lebih macam tu, lepas dapat makan. Aku lari ke pelamin, bergambar !
Kakak & Abg Is dah p Putrajaya buat outdoor punya maa.
Anak tetamu yang mai, comel adik ni ! ^^

Anak MAK tuu hek3


 Paksa adik-adik posing. Geram tengok pelamin ni cantek !
Dan adik-adik pun suka bergambar. Terbaik :)

Hal urusan membungkus makanan. Huhu

Ada lagi.. Last ;)


Wahidah BME

No comments:

Post a Comment

Macih sudi komen ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN IKLAN IKLAN IKLAN ...... KLIK KLIK YE IKLAN UNTUK INFO