24 December 2013

Sekilas Lalu Perkahwinan Kakak (Persiapan)

:) Berkongsi cerita. Persiapan perkahwinan kakak. Ni masa buat goodies, yang ada sekali MAK ABAH WANEMA & NENEK. Kakak kerja lagi masa ni, dia tak cuti. Kami sediakan dan siapkan sendiri goodies untuk tetamu. Alhamdulillah berkat kesabaran, kecekapan, kebijakan (eceh memuji nampak), gabungan kami anak beranak segalanya berjalan lancar. Antara picture kenangan ...


Operasi membungkus kerepek ikan bilis

Lepas balik beli jajan kat Checkers untuk dibungkus Abah ajak singgah Dewan Alamanda. Huhu

Masa ni : Antara jajan yang bakal di'packing'kan oleh kami 

Curi snap. Hasil tangan kakak sendiri. Dia mmg org seni walau amik engineering. Kah3

Siap packing dan susun dalam kotak. Masa ni aku rasa, aku lah bos dalam rumah ni sebab semua kena ikut cara aku. Hahaha (gelak kejam) !

Ingat miow menyinggah umah nak tolong ite, tapi tak.. Dia obok ! Umm 

Sambungan nya ada tau, selepas post ini ^^

Wahidah BME

2 comments:

  1. Suka sangt wat keja packing brg letak lam beg cam tu. Kalau nak wat kenduri lgi pggil sy tolong packing kan ye. Hehe

    ReplyDelete
  2. Best kn? akk pn suka wt, susun elok2, strategi gituu. Bagus2 dik, pasni tggu akk kawen jela :D

    ReplyDelete

Macih sudi komen ^^